Tudástár
Számos szolgáltatás alapja a különböző területek szakembereinek, üzleti megoldásainak és technológiájának összehangolt működtetése. Egy szolgáltatás megvalósítása, megújítása magában foglalja az emberi viselkedés törvényszerűségeinek/elemeinek és ezeknek az üzleti megoldásokra történő kihatásának megértését, valamint annak tisztán látását, milyen szerepet játszanak a különböző technológiák az üzleti életben. A szolgáltatások egyre összetettebbekké, dinamikusabbá válnak, összekötve különböző iparágakat, piacokat, országok üzleti tevékenységeit. Az Internet és az IT technológia a vállalatok számára lehetővé tette, hogy intenzíven, új módon működjenek együtt, komplex szolgáltatási hálózatok és beszállítói láncolatok alakulhassanak ki. Egy szolgáltatás keretében rendszerek lépnek interakcióba egymással, emberek, termékek, üzleti megoldások, gazdaságok, szociális, politikai rendszerek, IT rendszerek. A szolgáltatási innováció a modern gazdaság egyik sikertényezőjévé vált. Mivel a szolgáltatás minősége alapvetően attól függ, milyen módon tudnak a benne dolgozó emberek együttműködni, és hogyan alkalmazzák a különböző technológiákat értékteremtés céljából, új képességekre van szükség. A szolgáltatás innovációja egyben a képességek innovációját is igényli. A szolgáltatástudomány a szolgáltatások komplex rendszerének működési mechanizmusát kívánja feltérképezni. A már rendelkezésre álló ismeretanyagot az újabb kutatások ismeretanyagával ki kell egészíteni, hogy egy egységes tudásanyag állhasson rendelkezésre. Világszerte elindultak a szolgáltatások legkülönbözőbb területeit érintő kutatások, számos konferencia és workshop szerveződik a legújabb ismeretek, elméletek megosztására, megvitatására. Ezzel párhuzamosan számos felsőoktatási intézményben elindult a jövő szolgáltatási szakembereinek SSME képzése is. Ezen tapasztalatok közvetítését, az elért eredmények megismertetését alapítványunk kiemelkedően fontosnak tartja, ezért ezen az oldalon számos anyagot szeretnénk közreadni, amelyek reményeink szerint segítik a szolgáltatástudományi képzések és kutatások magyarországi bevezetésében és elterjedésében közreműködő szakemberek munkáját. |
|
|
Feliratkozás az SZTMK hírlevelére
Hírek
- Szolgáltatóipari alapképzés
- Tájékoztató közbeszerzésről
- TÁMOP-4.1.2.A/1-11/1-2011-0009 projekt Agrármérnöki mesterszak tananyagfejlesztése angol nyelven
- 500 fő államilag támogatott képzése – tréningek, idegen nyelv, AC mérés
- Félezer, szolgáltatóipari ágazatokban történő munkavégzésre felkészített munkatárs
Hallgatóink / oktatóink mondták
„Én úgy látom – általános munkát keresőként – hogy minden cég, vállalat, gyár, irodák normális állásai olyan irányba haladnak, hogy ügyfélszolgálatban, vállalati kommunikációban, adattárkezelésben kell képzettnek, vagy tapasztaltnak lenni. Ez a tanfolyam azt mutatja meg, hogy van ez a mai változó időkben.” (Garzó Mihály)
Kapcsolat
Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Címünk: 1061 Budapest, Andrássy út. 17. III. 11
Ügyfélfogadási rend: Intézmény-akkreditációs lajstromszám: Engedélyszám:
|