English (United Kingdom) Hungarian (formal)



Szolgáltatási munkatárs képzés


A szolgáltatóipari alapképzés – szolgáltatási munkatárs képzés résztvevői a szolgáltatási szektor legkülönbözőbb ágazataiban alkalmazható alaptudást kapnak, ez által komoly versenyelőnyhöz jutnak a munkaerőpiacon, növelik a munkában maradás, a sikeres elhelyezkedés esélyeit. 

A képzés résztvevői megtanulják, miképpen végezhetik hatékonyan és egyben ügyfélbarát módon munkájukat, számos olyan gyakorlati ismeretet, készséget megszerezve, melyek segítik a mindennapok munkavégzését, a kommunikáció, a problémamegoldás és a munkafolyamatok hatékony szervezése tekintetében egyaránt. A program ezeken felül nagy hangsúlyt fektet az vállalatok igényeinek megfelelő informatikai ismeretek bővítésére,  és felkészít arra, hogy a képzés résztvevője az ügyfelet a tőle elvárt szinten idegen nyelven is ki tudja szolgálni.

Az alapképzés moduljai a szolgáltatási ágazattól függetlenül fejlesztik 
 • az alapvető szakmai ismereteket,
 • számos, a munka világához kapcsolódó kompetenciát,
 • a külföldi ügyfelekkel történő kapcsolattartásban fontos idegen nyelvi képességterületeket (telefonálás, e-mail, megbeszélések, stb. ). 

Képzés tartalma
1. Ügyfélkapcsolati ismeretek
2. Hatékony kommunikáció
3. IKT technológia támogatása a szolgáltatásban
4. Ügyviteli operatív tevékenység
5. Operatív működést támogató funkciók
6. Vállalatirányítás
7. Idegen nyelvű kommunikáció (szakmai idegen nyelv)
A képzés során a résztvevők a következő tréningeken vehetnek részt:
1. Csapatépítő tréning
2. Asszertív kommunikáció és személyes hatékonyság 
3. Önismeret, stresszkezelés 
4. Konfliktus/panaszkezelés 
5. Tárgyalástechnika/érveléstechnika tréning 
6. Prezentáció, előadói készségek
7. Interkulturális kommunikáció 
8. Virtuális csapatmunka

A képzést 3 hét szakmai gyakorlat egészíti ki, majd komplex vizsga zárja, amelynek során szituációkban, különböző gyakorlatokban, a munkaerőpiacon gyakran alkalmazott Assessment Center/Értékelő Központ eljárás alapján felmérjük a képzés során fejlesztett kompetenciákat és készségeket, rámutatva, melyek a képzés résztvevőjének fő erősségei és mely kompetenciákban igényel további fejlesztést. 

A képzést képzőhálózat kiépítésével országosan elérhetővé tettük.  Partnereink komoly tapasztalattal rendelkeznek ezen képzés területén, a hálózat eddig félezer ember  oktatását valósította meg. Az oktatók, trénerek speciális felkészítését, a képzések lefolytatását, a komplex záróvizsgák felügyeletét a Szolgáltatástudományi Módszertani Központ biztosítja. 


Parnereink:
• Videoton Holding Zrt., Székesfehérvár  
  
Amiért megéri igénybe venni ezt a képzési lehetőséget:
• Jelenleg az egyetlen képzés hazánkban, ami egy, még a gazdasági válságban is növekvő jelentőségű szektor részére készít fel szakembereket.
• A képzések tananyagát azon cégek szakemberei állították össze, melyek igényt tartanak a tanfolyamot elvégzett szakemberekre, garantálva a tudásanyag aktualitását és piaci létjogosultságát. 
• A program gyakorlatias, komplex tudást ad, növeli a foglalkoztathatóság esélyeit.
• A munkavállalói kompetenciák összehangolt fejlesztése versenyelőnyt biztosít.

A képzéssel kapcsolatban érdeklődhet az  Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. vagy a 06 1 371 0068 telefonszámon napközben.


 

 





Feliratkozás az SZTMK hírlevelére

Név:
E-mail cím:
Leiratkozás

Kapcsolat

Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány

Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Tel: (+36) 1 371 0068
Fax: (+36) 1 205 3318

info@sztmk.hu

 

Címünk:

1061 Budapest,

Andrássy út. 17. III. 11

 

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 10 - 13
Előzetes időpont egyeztetés:
+36 70 397 5434 

Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
AL-2527

Engedélyszám:
E-000107/2014

 


Hirdetés



Támogatja a Joomla!. Hosted by petend. Valid XHTML and CSS.