English (United Kingdom) Hungarian (formal)



SZTMK Konferencia - 2010. április 20.

Mit kell ma tudni a sikeres munkavállalónak? Mit vár el egy növekedni kívánó munkáltató a munkavállalóitól? Hogyan járul hozzá a személyes kvalitás a vállalati értékteremtési lánchoz, hogyan jelenik meg az egyén, mint a vállalat arca? Hol lehet elérni az ideális munkavállalót? Mit nyújt a jelenlegi képzési rendszer?  Ezekről és a kapcsolódó tapasztalatokról lesz szó az Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány (SZTMK) által rendezett szakmai konferencián.

 

 

Meddig bírjuk a versenyt felkészült munkatársak nélkül?


Versenyképesség – ez a fogalom szövi át napjainkat, diktál egyre gyorsabb tempót és állít egyre magasabb követelményeket egyén és szervezetek szintjén. Országok versenyeznek egymással, befektetőkért, turistákért folyik a „harc”. Vállalatok szintjén a piacszerzés, részesedés növelése, új üzletágak kialakítása, innováció révén a vásárlók megnyerése a cél. Egyének szintjén a vagyoni előnyök, a karrier érdekében a munkáltatók (vagy vállalkozói szemléletben: vevők) felé igyekszik mindenki a lehető legtöbbet, legjobbat nyújtani.

 

 

Hogyan lehet mindig többet, mindig jobbat nyújtani, mint korábban? Ami tegnap kivételes volt, az ma már elvárás, alapkövetelmény. A folyamatos fejlődés egyik aspektusa a személyes képességekkel, készségekkel, kompetenciákkal szemben támasztott egyre magasabb követelményeken keresztül jelenik meg.


Mik ezek a követelmények? Mit kell ma tudni a sikeres munkavállalónak? Mit vár el egy növekedni kívánó munkáltató a munkavállalóitól? Hogyan járul hozzá a személyes kvalitás a vállalati értékteremtési lánchoz, hogyan jelenik meg az egyén, mint a vállalat arca? Hol lehet elérni az ideális munkavállalót? Mit nyújt a jelenlegi képzési rendszer?

 

Ezekről és a kapcsolódó tapasztalatokról lesz szó az Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány (SZTMK) által rendezett szakmai konferencián, melyre szeretettel várjuk mindazon vállalati vezetőket, HR szakembereket, oktatási szakembereket, akik a fenti kérdéseket már feltették maguknak, és keresik, vagy részben meg is találták a válaszokat.

A konferencia ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Amennyiben részt kíván venni rendezvényünkön, úgy szándékát a regisztrációs űrlap kitöltésével jelezheti.

 

 

 





Feliratkozás az SZTMK hírlevelére

Név:
E-mail cím:
Leiratkozás

Hallgatóink / oktatóink mondták

„Örömmel veszek részt a ’Szolgáltatási munkatárs’ képzésben. Előző munkahelyeimen a vendéglátás és kereskedelem területén dolgoztam és szereztem tapasztalatot. Szakmailag felkészült oktatók adják át a számomra fontos, még hiányzó tudást. Rugalmas szervezés, jó körülmények biztosítják a folyamatos munkát. Kedvencem az üzleti angol. Úgy érzem, jó úton haladok a célom felé, amely az erősen fejlődő szolgáltatási szektorban való szerepvállalást jelenti. Álláskeresőként legkésőbb ez év szeptemberéig szeretnék helyben elhelyezkedni. Köszönet az Alapítványnak támogatásáért.” (Móritz László, Székesfehérvár)

Kapcsolat

Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvány

Postacím: H-1396 Budapest, Pf. 477.
Tel: (+36) 1 371 0068
Fax: (+36) 1 205 3318

info@sztmk.hu

 

Címünk:

1061 Budapest,

Andrássy út. 17. III. 11

 

Ügyfélfogadási rend:
Hétfő: 10 - 13
Előzetes időpont egyeztetés:
+36 70 397 5434 

Intézmény-akkreditációs lajstromszám:
AL-2527

Engedélyszám:
E-000107/2014

 


Hirdetés



Támogatja a Joomla!. Hosted by petend. Valid XHTML and CSS.